Klacht: Radio- en TV programma’s over naar bijklage VRIJ en weg in Weekeinde.

op 22 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Dit weekend was er een wijziging in de zaterdagkrant. „Weekeinde” was weggevallen en er was VRIJ voor in de plaats gekomen. Bij de wijziging is ook hier weer geen rekening gehouden met senioren/ouderen die slecht ziend zijn en niet met zo’n kleine „knuddeluitgave” uit de voeten kunnen.
De TV-pagina’s waren nagenoeg onleesbaar dik/dun gedrukt en veel te klein voor ouderen. Het leek wel alsof ook op de inkt bezuinigd was. Niet alle veranderingen zijn ook verbeteringen.
Onze reactie was meteen als dat zo blijft gaat de krant snel de deur uit.
De pagina’s van het oude „weekeinde” waren groter,overzichtelijker en beter leesbaar formaat.
Met. vriendelijke groet,
Fam. Vroemen
Via Regia 150 B,
6217 JZ Maastricht

Wij vragen die TV-pagina's terug te brengen naar het oude formaat, zoals het altijd geweest is en doe de sport of reizen enz. maar op kleinere pagina’s. Maar dat mag natuurlijk niet. U kent de konsekwenties, wij
wachten uw reaktie af.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 24 mei 2016 om 09:14 geantwoord

Geachte heer Vroeman,

Dank u wel voor uw bericht. Wij doen ons uiterste best om de VRIJ zo aantrekkelijk mogelijk voor al onze lezers te maken. Uw reactie op de VRIJ is voor ons heel erg bruikbaar en belangrijk. Wij zullen dit zeker meenemen in onze evluatie. Ook in de toekomst horen wij graag wat u van onze producten vind. Wij gaan hiermee aan de slag!

RC - De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door hvroemen