Klacht: Racist bus chauffeur

op 18 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Buschauffeur wilde niet stoppen bij ons bushalte omdat we onder zijn. Halte sumatrastraat Leiden. Kenteken 22 BB- J7

Nee helemaal niet totdat er recht beslissing wordt genomen met deze buschauffeur

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

9 maanden geleden - Goedemiddag, Uit je melding begrijp ik dat de bus niet is gestopt bij de halte aan de Sumatrastraat in Leiden. Dat is inderdaad minder prettig. Ik adviseer reizigers om altijd duidelijk aan te geven, door middel van een handsignaal, mee te willen reizen met de bus. Soms is het voor een chauffeur namelijk niet altijd duidelijk of een reiziger die bij de halte staat ook mee wil met zijn/haar bus, dit omdat er bij enkele haltes meerdere buslijnen stoppen. Groet, ^JE

Arriva

Heeft op 22 juni 2016 om 09:38 geantwoord

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Hadidja
x