Klacht: RACISME, BESCULDEGEN VAN DIEFSTAL

op 05 september 2015 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

ik wil een klacht in dienen betreft een racistische incident in de albert hein. Terwijl ik was gaan aan winkelen in de albert hein xl die zich bevind in torenstraat 1-helmond en ik afrekende merkte ik op dat een van de managers die zichzelf voorstelde als mevrouw Masha samen met de beveiliging en twee andere personeel mij confronteerde voor meer dan 50 mensen. Die mij beschuldigde van diefstal in hun winkel. Ze geboden mij mijn jas uit de doen en zeiden dat ik mijn zakken leeg moest maken. toen ik ze vroeg wat ik zogenaamd had gestolen. zeiden ze dat ze mij hadden gezien een pot jam pakken maar terwijl ik afrekende hebben ze de jam niet gezien. ik probeerde uit te leggen dat ik het inderdaad had gepakt maar dat ik het terug had gezet bij de sap omdat de prijs onredelijk was. ondanks mijn verklaring en dat ik niks in mijn bezit had waren ze erop gebrant dat ik ze liet zien waar ik de jam terrug had gezet. ze escorteerde mij met een voor mij een achter mij en twee naast mij. Ik schaamde me en voelde me alsof ik een crimineel was omdat ze me rond de winkel paradeerde alsof ik een crimineel was. en toen ze de jam zagen beggonen ze met tegenzin hun spijt te betuigen. toen ik zei dat ik hun spuit betuigingen niet aannam, antwoorde de beveiliging mij dat hij gewoon zijn werk deed en dat zwarte mensen het meeste stelen. Ik werd steeds meer geririteerd en pakte mijn vrouw zijn telefoon en begon de politie te bellen om te kijken of ik een aangifte kan maken. aan het einde van de dag was ontdekte ik dat ik uit woede mijn telefoon (samsung galaxy note 3) was verloren in de winkel. ik weet niet wie ik hierover moet raadplegen, maar ik eis de vergoeding van mijn telefoon en compensatie voor de schaamte en beledigingen waar ze me door lieten gaan. we leven in een kleine gemeenschap. Ik vraag me af hoeveel mensen me op straat zie lopen en denken dat ik heb gestolen bij de albert hein. Ik accepteer hun spijtbetuigingen niet en ik eis dat ze mijn telefoon teruggeven en dat ze mij compenseren.

MIJN TELEFOON TERUG KRIJGEN EN DAT ZIE MIJ COMPENSEREN VOOR DE SCHAAMTE EN BELEDIGENGEN

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FPEREK