Klacht: R Toby

op 24 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had gisteren vier uur lang geen internet geen telefoon en geen tv heb twee dames aan de lijn gehad, waarvan ik de een met een zuidelijke sytem niet kon verstaan, toen een meneer die geen geduld had, heb al met al een anderhalf uur met mijn mobiel gebeld, heb in Zwolle een monteur gebeld en 50,00 moeten betalen, het zat in de bedrading volgens die meneer,ik lig en zit aan de zuurstof, dus een heel weekend zonder tv is geen grapje, mijn buurjongen erbij gehaald dat ging even goed ook geen tv en de laatste Meneer die ik tegen half zes heb gesproken die was vriendelijk en die heeft mi als enige goed geholpen, nu komt er Maandag van Ziggo een monteur, ben van de week al in de zaak geweest, had toen ook geen tv, maar ik moest bellen.
Ik hoop, dat U hier iets mee gaat doen.
Groeten Ria Toby.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden, als alles het naar behoren gaat doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lavendel65@home.nl
x