Klacht: Accu naar 3 maand nog niet terug

Henk Jonas op 29 november 2021 over Qwic in de categorie Fietsmerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb mijn accu bij de dealer af geleverd, ben hem bijna 3 maanden kwijt, wanneer krijg ik hem weer qwic

Gewenste Oplossing:

Mijn accu terug

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Qwic over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qwic in behandeling genomen

Bericht van Qwic

2 jaren geleden - Beste heer Jonas, Wat vervelend te horen dat u de accu van uw fiets al bijna 3 maanden kwijt bent. Ik kan begrijpen dat u deze graag weer wilt ontvangen. Graag zou ik u willen vragen om de gegevens zoals framenummer/factuur aankoopdatum naam van uw dealer te mailen naar [email protected]. Zodra ik deze heb ontvangen wil ik uiteraard kijken wat ik hierin zou kunnen betekeken voor u. Alvast hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Sonja van QWIC

Reactie van de melder van de klacht Henk Jonas

2 jaren geleden - hoi heb u de factuur gestuurd,wou graag weten of u al wat meer weet over mijn accu mvg H Jonas

Bericht van Qwic

2 jaren geleden - Beste heer Jonas, Bij deze wil ik u laten weten dat ik deze heb ontvangen en dat ik vandaag contact met de dealer heb gehad, echter degene die er alles van weet is er morgen weer, dus ik zal u morgen meer informatie kunnen verschaffen. Ik zal u dan via de mail hierover informeren. Met vriendelijke groet, Sonja van QWIC

Reactie van de melder van de klacht Henk Jonas

2 jaren geleden - mijn klacht is bij deze door Qwic opgelost,mijn dank daar voor Mvg H Jonas

Bericht van Qwic

2 jaren geleden - Geachte heer Jonas, Fijn om te horen dat uw klacht is opgelost. Met vriendelijke groet Sonja van QWIC

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Jonas