Mijn Klacht:
Op een dag in januari, dan meen ik, werd ik gebeld door de directeur, zo bleek dus, van Qing Bai.
Eerder had ik al een aanvaring over de vooraf te verstrekken pdf voor het bijschrijven van teksten. na enkele discussie momenten lig het aan de docent om het wel of niet te doen.
Maar hun argument is ernstig. Er wordt gesteld dat ik zo het beste kan leren. En dat bij volwassen onderwijs.
Hierboven op kwam het moment dat Hans belde (dir. QB)
Hij vroeg of het uitkwam…
vervolgens, er hebben leerlingen geklaagd over mijn gedrag in de klas.
1 was naar Nijmegen overgestapt.
Of ik maar niet beter zou stoppen
Na de discussie of de stopvraag legitiem is meldde ik dat ik door mijn vragen meer helderheid kreeg over de inhoud van de les.
Ik zal minder vragen stellen, maar mss komt het omdat er te weinig info wordt gegeven???
Achteraf blijkt het commentaar van 1 vrouw af te komen en tussen ons botste het vanaf les1. do the math….
Vervolgens heb ik bij mijn tussententamen een 5,3 of 5,4 gescoord
Maar door de gokfactor erop los te laten krijg je een 2 resp 2,3
Wat blijkt bij QB dat er een relatie is tussen 10 en 0. dat is lineair dalend. Immers het aantal goede antwoorden is gelijk aan het basis cijfer, in mijn geval 5,3
Maar de gokfactor is lineair stijgend. Immers een vrouw met 8.8 als score kreeg toch maar een 8 op haar tussen tentamen. Bijzonder toch!!
Mss is de lijn tussen 0 en 10 wel logaritmische schaal.
Welnu mijn keuze om naar een andere opleider over te stappen is groter geworden.
Gewenste Oplossing:
Gewoon zo door blijven gaan dan wordt TCMA vanzelf groter.