Klacht: Tenschande zetten

W Lieverst op 08 juni 2017 over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland in de categorie Waterleidingbedrijf

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben verhuisd en alles netjes doorgegeven wat doorgegeven moest worden! Echter wachtte ik
Na een maand nog op de jaarafrekening. Ik gebeld.. en naar zeggen bleke. Ze mijn foto van de meterstand nog niet binnen te hebben gekregen. Right. zeker ook niet van het woningbedrijf die ook de eindstand noteren. Ik heb na een gesprek met G Bobr, nogmaals een foto door te sturen van de eindstand. Mij werd beloofd dat alles geregeld zou worden binnen twee weken en dat ik meer dan 500 euro zou terug krijgen. Ook kreeg ik nog een water rekening van het oude adres en jawel met een boete van 40’euro. Omdat die snuggeren alle post naar het oude adres stuurden. En je raadt het nooit.. daar woon ik niet meer dus kan die post ook niet controleren. Dan nog heb ik geeen water meer kunnen verbruiken. Goed die 40 euro aanmaning hebben ze er netjes afgehaald. Maar nu na een week hadden Ze mijn e-mailtje wel
Ontvangen met de foto maar nog niet eerder geopend. Fijn dat is weer een week wachten terwijl het MIjN centen zijn. Vervolgens kreeg ik naar mijn hoofd dat ik altijd geschat ben terwijl ik wat in mijn macht lag… gedaan had om mijn. Meterstanden te kunnen doorgeven. Van het kastje naar de muur heet dat ouderwets. Na het ophangen van mijn telefoontje van dhr Bobr vertelde hij mij ook nog op een sarcastische wijze dat hij mij wel even elke dag even wilde bellen om te praten. Ik heb hem bedankt en gezegd dat als ik wilde praten wel een psychiater zou inschakelen. Puur belachelijk maken van je klanten. Als het nou mijn schuld was dan nog. Maar niets heb ik misdaan. Belachelijk. En nu na een leugen zou het geregeld worden dat ik MIjN eigen geld binnen een maand zou krijgen. Welja dat houdt in dat ik twee en halve maand wacht op mijn eigen centen. Innen gaat snel. Maar terug betalen ho maar. Daar komt bij dat ik mijn nieuwe adres moest aanmelden ook trouw gedaan. Tot vier keer gebeld met een vrouw daar maar nog geen officiĆ«le aansluiting. En dat duurt al anderhalve maand. Het is niets nieuws want ik las al klachten in mijn verhaal trant.
DE OPLOSSING
Directe terug betaling en officiƫle aansluiting op nieuw adres!!!

Gewenste Oplossing:

zie oplossing hierboven

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PWN Waterleidingbedrijf Noord-Holland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door