Klacht: Puzzelabonement waar ik niks van af weet

op 14 juli 2016 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Hallo,ik heb 3 weken geleden een puzzelboek gekregen met mijn naam erop,erg raar wat ik puzzel nooit.
Daarbij een rekening van 71,68 binnen 14 dagen betalen.wist niet wat me overkwam,bij de buren gevraagd of zijboord dit hadden.
Nee zeiden ze,ze zeiden meteen niet betalen want dit klopt niet.
Op internet gekeken en overal negatieve verhalen en bijna precies zoals mij.
Heb meteen gebelt natuurlijk niet bereikbaar,en toen kwam de naam Ben Niewenhof en via hem kon je dit stop zetten.gelijk gebelt en een mail gestuurd maar tot heden nog niks gehoord,wel weer een stom puzzelboekje en een betalingherrindering.Vind dit echt vreselijk hopelijk is er iemand die me wel kan helpen.

Als ik dit opgelost heb

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Rijpma, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 20 juli 2016 om 15:17 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Rijpma,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Farra