Klacht: Pushen voor tekenen en werkzaam bij KVK? nee hoor!!

2MEI afgelopen jaar hebben we een meneer aan de deur gehad, Dr H van S. deze vertelde dat hij werkzaam was voor de KVK en omdat wij een eigen bedrijf hebben. Voor ons kwam hij op de goede moment door persoonlijke omtandigheden. Mijn man een behoorlijk ongeluk gehad vorig jaar in 2016 en daarom niet meer mogelijk om te werken. Dus financiele meevallertjes en besparing is daarom gewenst geweest. Alles door besproken met de beste man en wilde nog met mijn man overleggen waardoor hij zei. Je kan alvast tekenen, moesten niet wachten…gingen de prijzen omhoog alleen vandaag was de actie/prijs geldig..en als je dan besluit niet door te gaan dan bel je me verscheur ik je contract. even goede vrienden.

Zo gezegd zo gedaan, getekend overlegd met mijn man en de volgende dag toch hem op gebeld dat we dit niet wilde en hij zou het contract verscheuren… Denk je er van af te zijn komt de 1e rekening binnen van 1240 EURO. betalen binnen 14 dagen omdat er buiten de termijn om is afgemeld en dan moet je dus een boete betalen en een schade post.

Hier op hebben wij gelijk gebeld met Collectief voordelig en heb ik een dame aan de telefoon gehad de hele situatie. Ik moest alles op de mail zetten en dan zouden ze in overleg gaan en zouden ze contact houden. Wij hebben niets meer vernomen tot dat we weer brief kregen met het zelfde bedrag, binnen 3 dagen overmaken anders gaat het naar de deurwaarde, Hier hebben wij een aangetekende brief verstuurd met alle gegevens die wij met ze hebben gedeeld. En met de vraag of we in contact willen komen en kunnen praten. Nu hebben we een dwangbevel ontvangen met een uitspraak van een rechter? betalen binnen 3 dagen en nog een extra boete er overheen. Deze kosten zijn niet meer te overzien. Gisteren gebeld met de KvK, met de vraag of deze meneer daar aan het werk is. Dat blijkt dus NIET zo te zijn. we gaan meer stappen ondernemen en hopelijk werkt deze klacht via hier ook mee

Als het bedrijf persoonlijk met ons in contact komt en het bedrag kwijtscheld, We hebben onterecht een behoorlijk bedrag aan onze broek hangen terwijl wij niets hebben afgenomen en opgelicht zijn door deze man Via COLLECTIEF VOORDELIG. vind het schandalig!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Collectief Voordelig over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door yDJong