Klacht: Boete wegens contractbreuk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar weer benaderd door hen met de mededeling dat mijn huideige contract binnenkort zou verlopen en zij een mooie aanbieding hadden.
Nu ben ik niet zo’n loper want hier haal je wat en daar laat je wat, maar aangezien het met mijn huidige leverancier (ook via Collectief Voordelig) niet zo soepel verliep, ging ik uiteindelijk op de aanbieding in.
Enige tijd later krijg ik van de “oude” leverancier een forse boete wegens contractbreuk!!
Heb inmiddels 2 telefoonnummers geprobeerd, maar deze zijn beide afgesloten!!
Wat nu? Uiteraard heb ik geen zin deze boete, ruim € 200,– te betalen.
.

Gewenste Oplossing:

Als de boete komt te vervallen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Collectief Voordelig over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door WAMM