Klacht: Push up Sport BH rose heeft afgegeven tijdens sporten

op 02 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Beste Hema,

ik ben ontzettend teleurgesteld dat mijn hippe push up sport BHh rose met achterkant van kant tijdens het sporten kleur heeft afgegeven op mijn dure witte Nike tennis top. Ik heb de BH 1 x eerder aangehad tijdens wielrennen (zwarte kleding erover heen) en 1x gewassen.

Ik heb direct de nike top gewassen maar helaas is het er niet uit gegaan waardoor ik nu een rose boezem/buik strepen heb. Jullie begrijpen dat ik hier absoluut niet vrolijk van word.

1) Mijn advies is om direct deze BH uit de winkels te halen i.v.m. het kleur verlies bij een sport BH
2) Ik zou tevreden zijn wanneer ik dezelfde tennis top weer heb in dezelfde conditie voordat ik de BH heb gedragen. Helaas is het niet meer terug te draaien.

Waar ik tevreden mee zou zijn is een geld vergoeding zodat ik een nieuwe nike tennis top kan kopen. Ik hoef geen nieuwe sport BH want mijn vertrouwen is compleet weg.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sportfanaat