Klacht: Puinhoop na pre order s8+

op 22 april 2017 over GSMWIJZER.NL in de categorie Internetshops - Elektronica

Na op 7 april een pre order te hebben gedaan ontving ik 19 april als 1 van de eerste de samsung s8+. Bij het openen van het pakketje zaten er 3 if seal is broken do not accept stickers over elkaar geplakt. Gebeld en zou worden geruild als ik het toestel terug zou sturen, direct gevraagd naar beschikbaarheid en dat was geen probleem. 21 april s\’ochtends gebeld of ze hem al ontvangen hadden, was nog niet bekend. 21 april s\’middags krijg ik om 14.58 2 mailtjes 1ste mail; u toestel is ontvangen en een nieuwe is aangeboden bij de post en 2de mailtje toestel is helaas niet op voorraad. Direct gebeld en ongenoegen kenbaar gemaakt proberen nu een tussenoplossing te bieden zodat ik hem misschien eind april heb. In het hele geval nog geen sorry gehoord en na veel aandringen een compensatie van 10 euro aangeboden gekregen, die ik vervolgens geweigerd heb omdat ik dit meer een belediging vind dan een compensatie op een toestel a 899 euro. Wacht nu geduldig af, maar het voelt als een gijzeling. Zal het toestel nu waarschijnlijk later krijgen dan dat ik hem in de winkel kon kopen. Fijne service gsmwijzer.

Een schriftelijke sorry en een normale redelijke compensatie.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GSMWIJZER.NL

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GSMWIJZER.NL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dagmar van der Pal