Klacht: Afhandeling klantenservice/bereikbaarheid

op 02 mei 2014 over Proteq: Dier & Zorg in de categorie Verzekering

Ik probeer al enige weken een wijziging door te geven van ons bankrekening nummer, via de website lukt dat niet. Ik heb meerdere keren een terugbelverzoek ingediend maar nog steeds geen reactie. Daar wij meerder polissen hebben lopen wil ik de wijziging voor alle incasso’s in een keer doorgeven. Dit schijnt voor Proteq een te ingewikkelde vraag te zijn want men zwijgt in alle talen. Het vervelende is dat men uitsluitend een 0900 nummer gebruikt, dit is een kostbare aangelegenheid om dat steeds te bellen. Op mijn werk kan ik geen 0900 nummers gebruiken en via de mobiel vallen de 0900 nummer buiten de bundel. Ik ben nu zover dat ik alle polissen elders wil gaan onderbrengen.

Terugbellen na een eerste verzoek, website aanpassen op klanten die zaken willen aanpassen op meerdere polissen/gegevens. Klantenservice heropvoeden.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Proteq: Dier & Zorg in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Proteq: Dier & Zorg een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van

5 jaren geleden - Wij hebben inmiddels de klant gesproken en de klacht afgehandeld. Met vriendelijke groet, Rick Jonker Medewerker Proteq Klantenservice.

Bericht van

5 jaren geleden - Inmiddels hebben wij de klant gesproken en de klacht opgelost. Met vriendelijke groet, Rick Jonker, Medewerker Proteq Klantenservice

Proteq: Dier & Zorg

Heeft op 02 mei 2014 om 15:08 geantwoord

Op 02-05-2014 hebben wij de klant telefonisch gesproken en de klacht opgelost. Met vriendelijke groet, Rick Jonker, Medewerker Klantenservice Proteq.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob SN