Klacht: Spullen niet leveren ondanks afspraak

op 14 februari 2019 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Er is in Spijkenisse een salontafel en een TV kast besteld, (nr. 122712) met de voorwaarde dat deze uiterlijk begin februari 2018 geleverd zouden worden, op het moment van aankoop was de tv kast niet leverbaar, echter is door de verkoopster gecontroleerd wanneer deze geleverd kon worden en dat was uiterlijk met 4 tot 5 weken, op die voorwaarde is besloten is om de kast en salontafel alsnog bij deze vestiging aan te schaffen. Helaas komt Pronto-Wonen zijn belofte niet na, bij verzoek tot annulering kreeg mevrouw te horen dat ze 30% van het aankoopbedrag moesten storten om de koop te annuleren, wat overigens een overtreding is van de consumentenwet, daar Pronto-Wonen zijn verplichting niet nakomt! Na een bezoek aan de winkel op 8 februari 2019 is gezegd dat de goederen uit een andere winkel van een andere franchise gehaald zou moeten worden, en daar zouden ze hun best voor doen, zodat het voor 16 februari geleverd kon worden, helaas is ook dat niet gelukt. Het probleem is dat de huidige kast en tafel komende weekend uit huis gaan en nu zit er een vrouw van 87 jaar dankzij Pronto-Wonen zonder salontafel en tv kast.

Ik wil de verkoop per direct annuleren en de borg teruggestort krijgen, zonder verdere kosten voor mevrouw van den Oever.
Of nog voor 16 februari 2019 de TV kast en salontafel leveren!
U kunt voor verdere vragen contact opnemen met
KennemerBewind, Postbus 428, 1970AK IJmuiden
06 381 281 59 of een mail sturen naar info@kennemerbewind.nl

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pronto Wonen

Heeft op 14 februari 2019 om 11:54 geantwoord

Heeft op 14 februari 2019 om 12:02 geantwoord

Slaat nergens op, dit is een afschuifsysteem waar geen klant mee opschiet.

Alle klachten die gemeld zijn door KennemerBewind