Klacht: Spullen niet geleverd

op 06 december 2018 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

In september meubels besteld. In de winkel is ons meerdere malen bevestigd dat meubels er op tijd zouden zijn (eind november). We zouden ons nergens druk over hoeven te maken. Zaterdag 1 december zouden wij de meubels kunnen ophalen. Op woensdag 28 november nog telefonisch contact gehad met de winkelmedewerker. Deze verzekerde ons dat alles op tijd aanwezig zou zijn. 1 december bleek de kast nog in Tilburg te staan in het magazijn?! Blijkbaar niet mee gekomen met de interne levering terwijl alle meubels al waren betaald. Contact gezocht met de winkel op zaterdag 1 december en maandag 3 december. Beide keren gesproken met Jaimy. Op maandag 3 december was het volgens haar allemaal ons probleem en wij zouden het niet hebben begrepen?! Ons is wederom weer verzekerd dat vandaag 612 alsnog de meubels mee zouden komen vanuit Tilburg naar Swalmen. Ook dit is nog maar de vraag of dat dit is gebeurd..

Op maandag 3 december wilde wij de manager spreken, echter was ook dit niet mogelijk. Absoluut niet klantvriendelijk! Kopen nooit meer wat bij Pronto! Komen niet met oplossingen!!

We willen zo snel mogelijk de resterende meubels hebben (Kast en 2 stoelen).

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door winystroeks