Klacht: slechte service afhandeling defecten

op 01 juli 2020 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

bank 2 jaar en 9 maanden oud. binnen eerste 1 1/2 jaar 3 keer kussens laten vervangen. nu weer doorgezakt maar helaas. PRONTO zegt 2 jaar CBW verlopen dus jammer maar helaas. Geen enkele garantie of iets dergelijks op reparaties.
er word gezegd dat ik het maar via rechtsbijstand moet regelen. BIZAR!!

wanneer er redelijkerwijs naar een passende oplossing word gezocht. neem aan dat PRONTO niet staat voor een levensduur van 1 1/2 jaar. lijkt mij heelredelijk om serieus te kijken naar problemen en zeker wanneer er in de eerste 2 jaar 3x hetzelfde probleem is opgetreden . dan kan je niet na 2e jaar je handen er vanaf trekken. neem aan dat je achter je product staat.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

2 dagen geleden - Beste M, Uit uw verhaal kunnen wij niet opmaken voor welke winkel deze vraag is?Vriendelijke groet

Reactie van de melder van de klacht melffers

2 dagen geleden - Betreft de algemene aftersales afdeling van Hartog wonen. Dus geen winkel maar netjes via kantoor zoals ons verteld is waar we de klacht moesten neerleggen.

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pronto Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pronto Wonen

Heeft op 02 juli 2020 om 15:14 geantwoord

Goedemiddag,
Zoals wij eerder gemeld hebben betreffende deze aanvraag:
De betreffende bank is op 1 september 2017 door u opgehaald.
Dit betekend dat de CBW garantie van 2 jaar reeds is verstreken.
Als u dit wenst kunnen we voor u navraag doen wat een losse vulling kost voor hoekgedeelte.
Hierna kunnen we u een offerte sturen voor de eventuele kosten.
Als u hier gebruik van wilt maken, vernemen we dit graag van u.

Vriendelijke groet

Heeft op 02 juli 2020 om 15:19 geantwoord

De betreffende kussen zijn nog geen 1 1/2 jaar geleden allemaal vervangen voor zogenaamde betere vullingen van hogere kwaliteit . Dit was de zoveelste keer dat deze vervangen zijn. Vind het daarom niet redelijk om de kuasen tegen geldend tarief te moeten vervangen. Komt er dus op neer dat ik een bank koop van €800 en dan jaarlijks nieuwe kussens moet aanschaffen. Lijkt mij niet de bedoeling. Jammer!

Alle klachten die gemeld zijn door melffers