Mijn Klacht:
Na 8 maanden begon onze hoekbank in te zakken bij de grotere kussens (extra geld betaald voor de kussens voor stevigheid) Aankoopbedrag 2300 euro
Via service melding van gemaakt daar via geen fijn telefoongesprek toch iemand laten komen voor beoordeling als die niet terecht was moest ik die kosten gaan betalen 200 euro.
Beoordeeld als overmatige inzakking kussens dus gelijk gemaakt . Dus ik dacht is nu sevice fout ligt bij pronto leverancier. 15 januari is dit beoordeelt met rapport erbij.
Vandaag teruggebeld door service pront dat ik wel de kosten moet gaan betalen omdat overmatig tussen aanhaaltekens stond. Dit ook duidelijk verteld tegen de service en kreeg als antwoord onduidelijk rapport van degene die ze zelf hebben ingeschakeld ?? Ik wordt over 2 weken teruggebeld door service pronto jammer dat ik geen foto’s kan toevoegen .Bank is gekocht bij pronto wonen Cruquius.
Gewenste Oplossing:
Excuses hoe ik te woord ben gestaan door patty (service) hoe misleidend kan je zijn.
Rekening is niet voor mij. Nog steeds ontevreden over zitkussens