Klacht: Kastdeuren scheef

Abdelkader_1958 op 03 januari 2017 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Sinds kort heb ik mijn meubilair binnen gekregen. Ik merkte echter op dat de deuren van de dressoir en de tv kast scheef staan (zie bijgevoegde foto’s).

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat iemand langs kan komen om de deuren af te stellen, zodat ze rechtstaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Pronto Wonen

8 jaren geleden - Beste Abdelkader, Heeft u dit al bij de winkel waar u de kasten heeft aangeschaft gemeld? Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nederland

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Geachte Pronto Wonen Nederland, Naar aanleiding van uw reactie, wil ik u mededelen dat het probleem betreft de kasten gemeld is bij Pronto Wonen te Roermond. Zij hebben mij doorverwezen naar deze website om de klacht te melden. Met vriendelijke groet, Abdelkader El Rouchdi

Bericht van Pronto Wonen

8 jaren geleden - Beste Abdelkader, Wij denken dat de winkel de volgende website heeft bedoeld: https://www.prontowonen.nl/service/index/form/ Als u dit formulier invult dan komt uw klacht direct terecht op de serviceafdeling van de winkel. Zij zullen u dan verder helpen. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

8 jaren geleden - Beste Abdelkader, Je kunt je aanvraag doen via https://www.prontowonen.nl/service/index/form/ Als je dit formulier invult dan komt je klacht direct terecht op de serviceafdeling van de winkel. Zij zullen je dan verder helpen. Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door