Mijn Klacht:
Wij hebben een montreal eettafel daar zat in een keer een plek op waar de lak los liet. Contact met Pronto wonen opgenomen, moest ik een e-mail sturen met foto´s. Dat heb ik gedaan en gelijk zeggen ze al geen garantie. Toen moest ik het zelf maar oplossen met een blikje olie, die heb ik van hun en zou dezelfde kleur moeten zijn iets kleur verschil begrijp ik maar dit is veel donkerder. Zit nu een hele donkere vlek
in me tafel van net een jaar oud waar ze je gewoon mee laten zitten. Eerst kreeg ik te horen dat het me eigen schuld was en later was het in een keer de werking van het hout echt een slechte service afdeling PRONTO WONEN! Op zo’n manier raken jullie veel klanten kwijt.
Gewenste Oplossing:
Als ze niet alles op hun klanten afschuiven, en is een keer
met een normale oplossing komen verkopen kunnen ze wel. Maar als
er iets mis is dan zijn ze niet thuis krijg je een potje lak (wat nog geen eens dezelfde kleur is) en moet je het zelf
oplossen terwijl je daar voor veel geld je hele huis mee inricht.
