Klacht: Bank

mto789 op 04 mei 2017 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 2 jaar geleden een nieuwe bank gekocht. geleverd januari 2015
oktober 2016 zaten er al een paar scheuren in de bekleding.
nu april 2017 is de bank zo beschadigd dat hij niet meer toonbaar is.

Ik kan dit tegen kosten laten maken!!
ik vind dit onacceptabel.

Gewenste Oplossing:

kosteloze nieuwe hoes

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

7 jaren geleden - Beste klant, Je wordt het snelst geholpen als je de service aanvraag via de website https://www.prontowonen.nl/service/index/form/ indient. Vriendelijke groet,

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - dat heb ik 3 weken geleden al gedaan! krijg geen reactie alleen van service furniture dat ik moet betalen.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - beste pronto wonen, helaas nog niks vernomen. weer dat formulier ingevuld. maar niks! heel erg slecht! ik zit onderstussen wel met een kapotte bank van € 1200 na 2 jaar. eigenlijk na 1,5 jaar al. dan maar tros radar mailen jammer!

Bericht van Pronto Wonen

7 jaren geleden - Wat is je service nummer dan zullen wij nakijken wat er aan de hand is. De winkel neemt dan zsm contact met je op.

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - Het ordernummer is 1013022

Reactie van de melder van de klacht

7 jaren geleden - wanneer krijg ik een respons terug ? en een nette oplossing ? Ik hoor maar niks.

Alle klachten die gemeld zijn door