Klacht: Promotieactie Gratis Earbuds

op 12 mei 2020 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 6 mei heb ik via de Samsung webshop een S20 aangeschaft met als extra gratis Earbuds. Ik had vooraf uitgezocht welke webshops er aan de actie mee deden en de voorwaarden gelezen. De Samsung webshop was een van de deelnemende webshops. Omdat ik een telefoon met abonnement wilde afsluiten gaf ik dit in de Samsung webshop aan. Er werd tenslotte nergens aangegeven (ook niet in de voorwaarden) dat de actie niet geldig was bij abonnementen. Via een scherm in scherm (geen nieuw tabblad, geen waarschuwing verlaten Samsung webshop) werd aangegeven dat Samsung een samenwerking had met Mobiel.nl en dat deze de verwerking deed. Ik heb hier mijn abonnement afgesloten, in de veronderstelling dat ik een abonnement afsloot op een deelnemend toestel en de bij behorende actie. Helaas geeft Samsung nu aan dat de telefoon gekocht is bij Mobiel.nl en dat deze niet deelnemen aan de actie. De Samsung klantenservice vind dat ze met het aangeven dat de verwerking bij mobiel.nl ligt, ze duidelijk genoeg zijn. Naar mijn mening is het verwerken van een proces een totaal ander iets dan het overnemen van een aankoopproces.

Wanneer Samsung toegeeft dat ze onduidelijk zijn over de verkoop van mobiele abonnementen en ik alsnog de promotieactie (Earbuds) ontvang.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bettine1994