Klacht: Promotie gratis grastrimmer

op 15 augustus 2017 over Bosch in de categorie Electronica - Wasmachines

Op 22 mei heb ik een grasmaaier van Bosch gekocht. Bij deze grasmaaier zat een promotiecode waarbij er binnen 6 weken een gratis grastrimmer opgestuurd zou worden. Ik heb een bevestiging van deelname via de site gekregen. Echter had ik op 26 juli nog steeds geen grastrimmer ontvangen. Hierop heb ik een mail gestuurd met de vraag wanneer ik de grastrimmer kan ontvangen. HIerop kreeg ik op 2 augustus een mail met daarin hun excuses en dat men de trimmer alsnog zsm zou toesturen.
Op 9 augustus had ik nog steeds niets en heb opnieuw een mail gestuurd met opnieuw de vraag wanneer ik de trimmer kan ontvangen.
Vandaag 15 augustus kreeg ik opnieuw antwoord van Bosch en wel exact dezelfde email als die van 2 augustus jl. Al met al begint mijn geduld op te raken. wanneer men mensen met een lokkertje hun producten wil laten komen moet men ook in staat zijn de actie uit te voeren.

Wanneer ik contact met mij wordt opgenomen over de leverdatum van de grastrimmer

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bosch

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bosch nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erich Bemelen