Klacht: Promotie

op 05 juni 2021 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb op 2 mei de telefoon ( samsung s21 ultra 256g ) besteld voor een verlenging bij gsmweb ( wat ook een heel slecht bedrijf is ) maar ik heb met die promotie bij samsung meegedaan voor de airpods pro dus alles op gestuurd foto gemaakt van de op de doos maar maar deze was slecht te lezen de laatste 2 nummers die moest ik gokken , dus ik kreeg een mail dat het nog niet volledig de regiestratie of ik deze als ik nog wou meedoen met deze promotie want zo konden ze het niet goedkeuren of ik maar terug moest gaan naar gsmweb maar deze werk ook niet mee dus met andere woorden wat samsung daar in de fabriek zelf opplakt moet ik gaan uit zoeken iets wat hun hebben gecreeerd terwijl ze hebben de bon van aanschaf van de telefoon die ook verplicht is om mee te doen . kort gezegd ik heb pech mag niet meedoen ik vind dit een hele slechte sevice van samsung zeker ik heb echt alles wat wast/droogt/tv/klokje/telefoon/tablet/soundbar omdat ik het goede apparatuur vind

ze kijken maar wat ze met dit doen ik ben er een klein beetje klaar mee ik vind dit zo lullig ,

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pbakel