Klacht: Project: wanneer krijg ik eindelijk mijn bestelde boxspring?

op 14 juli 2012 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Begin februari 2012 heb ik mijn boxspring gekocht bij Swiss Sense in Woerden. Daarbij heb ik vermeld dat ik mijn bed eind mei/begin juni 2012 afgeleverd wil hebben. Dit was geen enkel probleem volgens medewerker en is ook vermeld op de bestelbon. Volgens haar waren er nog 7 boxsprings in voorraad en begreep dat er 1 voor mij gereserveerd zou worden. Halverwege mei 2012 heb ik gebeld met Swiss Sense expeditie als check om mijn bed eind mei te laten leveren. Er werd heel vaag over gedaan, werd doorverbonden met andere afdelingen. Zou 3x keer terug worden gebeld, uiteindelijk zelf gebeld met het verzoek dat ik direct een antwoord wil. Bleek dat mijn boxspring helemaal niet in voorraad was en nog besteld moest worden. Mijn gereserveerde bed was al uitgeleverd naar een andere klant. Uiteraard was ik zeer onstemd over deze slordige werkwijze. Maar uiteindelijk met een medewerker tot een compromis gekomen dat ik een korting zou krijgen en er werd toegezegd dat ik het bed in de 1e of 2e week van juli 2012 geleverd zou krijgen. OK eind goed al goed dacht ik. Later nog een keer met Swiss Sense gebeld om e.e.a. te checken of levertijd nog klopt (is echt nodig bij Swiss Sense helaas). Blijk ik een verhaal te krijgen over een stoffenfabrikant die in de brand is gevlogen. Dat verhaal krijgen ook andere klanten op hun mouw gespeld. Raar verhaal en dat blijkt al maanden te spelen, dus waarom geen alternatief stoffenfabrikant?? Klungelig gedoe zeg. Kortom, gaat er bij mij niet in. Levering zou nu 3e of 4e week juli 2012 worden… Ik begin me nu echt kapot te ergeren. Vandaag 12 juli weer gebeld met klantenservice, ik werd lang in de wacht gezet en zou vandaag terug gebeld worden en heb &^$(&* NIKS GEHOORD!! Wordt ook niet vriendelijk/professioneel te woord gestaan. Dus morgen ga ik weer bellen met Swiss Sense!! Wat een slechte business bij Swiss Sense, kan je werkelijk niet maken en zeker niet in deze slechte economie. Bedrijven zullen juist harder moeten werken voor hun klanten, Swiss Sense doet het tegenovergestelde…met dat nonchalante gedoe. Vooral zo doorgaan en is het einde verhaal met Swiss Sense!!!

Per omgaande mijn bed leveren!
Ik hoop ook dat iemand van Swiss Sense dit leest.

Bericht van Swiss Sense

5 jaren geleden - Er is 13-7 uitgebreid met cliënt gesproken en een leverweek besproken Webcare Swiss Sense

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 13 september 2012 om 16:02 geantwoord

Na communicatie is met onze klant is een oplossing besproken en de bestelling bij de klant geleverd.

Webcare Swiss Sense

Alle klachten die gemeld zijn door Carla1974