Klacht: programma sturing defect net buiten de garantie

F.Nieuwboer op 01 november 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb een Samsung Eco bubble wasmachine WF70F aangeschaft die half oktober problemen gaf. Hoewel het katoenprogramma zonder problemen verloopt, stoppen andere wasprogramma\’s er halverwege mee. Als Technisch engineer denk ik dan dat er een probleem is in de software maar dat kon de servicedienst vooraf niet bevestigen.

Vandaag is de monteur langsgeweest en heeft hij inderdaad de PCB (computerboard) vervangen. Er was niets aan te zien. Ook is er geen enkele vorm van slijtage, vocht of externe factoren die de computer op tilt heeft gebracht. De wasmachine staat in een droge, goed geventileerde ruimte dus hoe kan dit nu?

Hoewel er een coulance regeling is toegepast vind ik het merkwaardig dat de besturing al zo snel defect raakt en dat je er als gebruiker dan voor moet betalen om het te laten repareren? we hebben de wasmachine net 2 jaar!

Naar mijn mening is dat een kwaliteitsprobleem van het product. Een besturing -het hart van de machine- mag niet na 2 jaar als kapot gaan. De verwachtte levensduur van een wasmachine is minimaal 10 jaar -getuige ook de garantie doe op de motor wordt gegeven. Dit is echt een slecht verhaal in de markt.

ik ben tevreden wanneer Samsung mij de kosten van de reparatie volledig vergoed.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door