Klacht: profiel stop gezet

op 05 juli 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Het lukte mij steeds niet om in te loggen op mijn profiel, dus belde ik de klantenservice. De 1e keer dat ik belde dacht ik dan mijn probleem was opgelost maar dat was niet zo, dus belde ik nog een keer. Ik moest mijn profielgegevens vertellen en uiteindelijk vertelde die mevrouw dat ze mijn profiel had stop gezet, omdat ik nog geen 18 jaar was. Ik begrijp dat dit eigenlijk niet mag, onder de 18 bestellen bij H&M, maar ik vind het gewoon raar dat ze zomaar zij dat ze het had stop gezet. En wat ik helemaal jammer vind is dat ik best veel punten had op mijn profiel en die zijn nu allemaal weg. Hadden ze die niet bvb op mijn moeders account kunnen zetten. En toen ik op het einde van het gesprek had gezegd jammer, maar toch bedankt zei ze helemaal niks meer. Normaal ben ik heel erg blij met H&M maar dit vind ik toch wel erg jammer.

Als ik of mijn profiel weer terug krijg met punten, of de punten zelf op mijn moeders account.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar H&M over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 18 juli 2016 om 19:07 geantwoord

Hallo,

We hebben vanuit de klantenservice contact gehad met de klant en haar uitgelegd waarom wij het account hebben geblokkeerd. In de voorwaarden is te lezen dat je bij H&M jammer genoeg pas van je 18e levensjaar mag bestellen. We heten de klant natuurlijk wel van harte welkom in onze winkels. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot algemene voorwaarden, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com