Klacht: proef abonnement

op 11 juli 2017 over Brabants dagblad in de categorie Media

Beste Lezer, Enige tijd gelden heb ik een proef abonnement van het BD genomen. Mij is verteld dat ik een aantal keer de papieren krant zou ontvangen op zaterdag. Blijkbaar moest je dit proefabonnement zelf stop zetten want nu blijk ik een jaar abonnement te hebben. IK WIL GEEN abonnement op het Brabants Dagblad. Wat schets mijn verbazing kan ik een niet gekozen abonnement ook nog eens niet opzeggen. Ik heb 3 keer gebeld waarvan ik 2 keer geen terug bel reactie heb gekregen. ik heb het via de chat geprobeerd maar helaas ook daar heb ik meer dan een uur moeten wachten en ook wederom geen reactie Ik ben het hier niet mee eens! Daarbij werd ik aan de telefoon door een van uw medewerkers zo onbeschoft toegesproken alsof ik zijn leeftijdsgenoot was echt onbehoorlijk Abdel was zijn voor naam.

Ik zou u willen verzoeken het abonnement stop te zetten. En ik zou de medewerker beter leren communiceren met klanten.
Ik ga deze melding ook doorgeven aan de consumentenbond.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam van der Steen