Klacht: Producten nooit aangekomen, tog op de website staat als “pakje is bezorg”

op 18 juli 2012 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op 6 Juli een TV besteld en een wandsteun. ze zouden om zaterdag 7 Juli bezorgd worden tussen 9-13uur, ik heb thuis gezet tot 18uur smiddags, niemand is langs geweest, tog stond op de website “niet thuis”
Bel ik mandaag klanten service, ze zeiden dat ik wel niet thuis was, en ze zouden dinsdag komen. Ik heb dus vrij genomen, ze kwamen om 19:00 savonds alleen de wandsteun brengen, van de TV wist de chauffer niks, zei ie.
Weer gebeld, ze zouden opnieuwe bestellen voor mij en die zou wel zaterdag 14 juli tussen 9-13uur. Weer niet langs geweest, en op de website nog een keer dat de pakje wel was bezorgd. Maandag 16 juli weer gebeld, ze zeiden dat ze niks konden doen, dat ik moest gewoon wachten of de besteling anuleren, ze weigerden om me door te verbinden met een supervisor.

Ik was eingelijk wel blij geweest, als ze de moeite hadden gedaan om een vaste datum te kiezen en ze beloften wel nakomen. Maar ze hebben niet eens geprobeerd, letterlijk zeiden ze aan de telefoon, we kunnen je niet helpen, dus gewoon wachten en hope dat de product aankomt, of gewoon anuleren. Van de dagen dat ik thuis heb gezet, wilden ze gewoon niet horen, dus in andere worden "als jij niet tevreden bent, ga maar ergens anders"

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 18 juli 2012 om 11:42 geantwoord

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad en is de bestelling is afgeleverd.
Voor het ongemak bieden wij u nogmaals onze oprechte excuses aan.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Wehkamp beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door mvefa1980