Klacht: Product zien er anders uit maar toch retourneren afgewezen!

op 23 juli 2019 over Catawiki in de categorie Veilingen

Afgelopen tijd redelijk wat kavels gekocht. Enkel de laatste 2 kavels wilde ik graag retourneren omdat het op de foto’s het heel anders eruit zien dan in werkelijkheid. Vervolgens een mail erover gestuurd en als reactie gekregen dat dit helemaal niet zo en ik dus niet verder wordt geholpen. Het gaat om 2 diamant stenen. Ene diamant steen is heel helder op kavel foto’s terwijl die in werkelijkheid donkerbruin gelig is! De andere had een waarde bepaling van boven de 1000€. De case ziet er origineel uit en lijkt alsof het achteraf bedrukt gemaakt is. De juwelier waar ik hem langs bracht lachde me bijna de winkel uit toen ik ermee afkwam!! Dit betekend dat ze gewoon liegen zodat men hoger gaan bieden zodat ze meer winst maken! Dieven zijn het!

Ik wil graag de producten terug retourneren en mijn geld terug ontvangen! Het is een bedrijf die totaal niet de klanten waarderen. Terwijl het duidelijk zichtbaar is dat de product er anders uit ziet. Er staat zelfs in de kavel bij dat het met een macrolens en met de juiste belichting is genomen om eerlijk de diamant te tonen. Wat niet zo is in dit geval!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Catawiki

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Catawiki nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mpalito