Klacht: Product wordt maar niet geleverd

DoornJ op 20 december 2019 over Conrad in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 24 november j.l. Tie Truly oordopjes besteld voor aankomende kerst als kadootje. Op tijd zou je zeggen. op 30 november geleverd maar helaas kapot. Retour gestuurd. So far so good. Klachten verlopen via Duitsland, dus neemt het geheel 2 weken in beslag. Na 2 weken geen oordopjes wel een mail vertraagde uitlevering in week 51. Week 51? Dat is wel heel erg krap. Gisteren eens in het account status gaan kijken en wat blijkt, uitlevering ineens gepland op 3 januari? Dan is Kerst toch echt wel voorbij. Fijn dat Conrad dat even doorgeeft….

Op Conrad Duitsland gekeken en wat blijkt meer dan 30 stuks voorradig. Mooi zo. De klacht verloopt toch via Duitsland dus versturen maar zou je zeggen. Gebeld met Conrad ohja nou de meneer stond garandeerde vandaag de uitlevering zo niet zou hij ons hoogst persoonlijk telefonisch kontakteren. Niets vernomen, dus jippie er wordt geleverd. Even de status bij Conrad checken en tot onze grootste verbazing is er niets uitgeleverd, sterker nog de levertijd is vanaf vandaag nog eens verlengd met 3 weken!

Voorraad status Duitsland nog maar eens gechecked en nu ineens 0 voorraad!

Wat een waardeloos gedoe! Tot deze transactie eigenlijk altijd heel tevrede over Conrad. Ben er nu wel klaar mee! Wil het geld retour en excusses voor het verpesten van een erg gewild kerstkadootje van onze kleindochter.

Maar het liegen over de oplossing is nog het meest kwalijk!

Per direct geld retour en excuses

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Conrad over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Conrad in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Conrad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Conrad

Heeft op 23 december 2019 om 08:28 geantwoord

DoornJ

Heeft op 23 december 2019 om 08:55 geantwoord

Jammer dat we pas nu vernemen dat A, het product niet voorradig is, B het dus kennelijk lang gaat duren,C, Conrad dit pas fatsoenlijk communiceert als er hier een klacht gemeld is. D, de klacht al als opgelost beschouwt wordt terwijl wij nog geen vervangend product hebben ontvangen of geld retour hebben gehad.

Het vervangend aangeboden product is niet identiek aan het bestelde aangezien er geen oplaadstation/ powerbank bij zit en goedkoper in prijs is. Inmiddels er er door ons al een exemplaar ergens anders besteld welke morgen zal worden afgeleverd. Nog netjes nog voor kerst.

Dus gaarne geld retour, eerder zullen wij de klacht niet als opgelost beschouwen.

Bericht van Conrad

1 jaar geleden - Hartelijk dank voor uw terugkoppeling. Ik heb voor u de bestelling geannuleerd. Wij zullen het geld aan u terugstorten. Dat u het geld teruggestort krijgt, kan iets langer duren vanwege de feestdagen. Ondanks alles wil ik u toch fijne kerstdagen en een fijne jaarwisseling toewensen. Met vriendelijke groeten, Marga

Reactie van de melder van de klacht DoornJ

1 jaar geleden - Wat jammer dat ik als klant wederom geduld moet hebben! Dat heb ik al een maand en vind het inmiddels wel genoeg. Ik vrees dat Conrad niet inziet hoe arrogant er met klanten wordt omgegaan. Als klant moet ik VOORUIT betalen, het vertrouwen hebben dat CONRAD ook daadwerkelijk het juiste product verstuurd. IK als consument loop het risico, Conrad totaal niet. Dan komt een product D.O.A. ! Moet ik als consument moet weer aktie ondernemen om het retourneren én wederom geduld hebben 14 dagen want het verloopt via Duitsland. Na 14 dagen geduld NIETS, ja loze belofte van uw medewerker dat het zeker voor kerst komt. Mijn geduld werd wederom beloont met vertraging, eerst 1 week, vervolgens 3! Ik moet als als consument bellen met een klantenservice nummer wat me 30 cent per minuut kost!! Voor fouten die CONRAD maakt! Dat is toch zeker de omgedraaide wereld?! Nu wordt wederom mijn geduld gevraagd? Het kost 5 minuten om een betaling retour te storten. Zoveel tijd heeft het mij gekost om het naar jullie over te maken! Jullie kunnen dit vast veel sneller met zo’n grote effectieve organisatie. Maar nee, de feestdagen zitten er tussen! Zelfs een simpele handeling als een retourstorting verprusten jullie nog. Waar halen jullie de arrogantie vandaan zo met klanten om te springen. Vanaf nu kost mijn geduld evenveel als jullie klantenservice nl. 30 cent per minuut. In rekening te brengen aan CONRAD vanaf 24 dec. 12.06 uur totdat het geld op mij rekening staat. Uiteraard verrekend met mijn wachtgeld tarief. Dát lijkt MIJ nu eens heel redelijk! Ik heb geduld... Het trouwens ook heel vreemd dat CONRAD zelf deze klacht als opgelost beschouwd en dit ook brutaal genoeg als status neerzet.Het is niet niet opgelost, jullie maken de klacht groter en groter. Wellicht moet deze klacht de status “in behandeling” hebben en pas dan als opgelost worden beschouwd als het ook het ook daadwerkelijk opgelost is en het geld op mijn rekening staat. Maar dit zal ik doorspelen naar klacht.nl

Bericht van Conrad

1 jaar geleden - Goedemorgen meneermevrouw Van Doorn, Het geld is afgelopen vrijdag op uw creditcard teruggestort. Met vriendelijke groeten, Marga

Alle klachten die gemeld zijn door DoornJ