Mijn Klacht:
Ik heb gisteren een bak nasi gekocht met de eind datum in feb maar na het open ruimte het al heel.vreemd na het opdienen en een hap te hebben gegeten wist ik het zeker dit is gewoon bedorven wat nu??
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag een vergoeding omdat ik nu de hele avond niet heb kunnen eten.

