Klacht: Product nooit ontvangen en niet te bereiken

op 13 september 2018 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Op 29 augustus jl. bestelde ik een kortebroek en betaalde gelijk met ideal. Er stond maximale bezorgdag 6 september.
Als snel kreeg ik een melding van post.nl dat het pakket was aangemeld. Maar tot op heden niets ontvangen en dit 10 dagen na hun aangegeven maximale leveringsdatum. Meeeerdere malen proberen te bellen maar krijg te horen dat alle medewerkers bezet zijn maar erna gewoom een piep van het antwoord apparaat. Mail is ook niet op gereageerd. Toen ben ik eens gaan kijken naar klachten op internet en zag er dus veel.

Product geleverd is of geld terug is.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

Bericht van Elkedagietsleuks.nl

2 maanden geleden - Beste heer Menten, Graag zouden wij u willen helpen met uw klacht, zou ik uw order nummer mogen zo dat ik kan onderzoeken waar het fout is gegaan met uw order?

Alle klachten die gemeld zijn door Badcompany