Klacht: Product niet ontvangen – na 3x contact geen oplossing

Harrie123 op 09 augustus 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bestelling 31103115027 is door DPD ‘bezorgd’, maar niet bij mij maar bij een adres in Venlo (mogelijk het hoofdkantoor van VidaXL?). Ik heb hier tijdig contact over opgenomen en netjes te woord gestaan door een chatbot. Uiteindelijk doorverwezen naar een Chineze medewerker die mijn klacht ging uitzetten naar de juiste afdeling binnen VidaXL. Dit ging heel soepel, maar er komt totaal geen reactie.

Na twee weken weer dezelfde weg bewandeld en 100x excuses ontvangen vanuit wederom China en een chatbot en het zou nu binnen 24u opgepakt gaan worden. Je raad het al, weer geen reactie. Deze gesprekken zijn allemaal gelogd.

Weer twee weken verder en ben net terug van vakantie, nog steeds geen reactie!! Gebeld nu met een Nederlandse medewerker maar deze leek net de openingstijden te kennen, maar geen enkel idee te hebben hoe mijn probleem opgelost kan worden. Wederom een klacht achtergelaten en deze zou zelfs binnen 12u opgepakt worden! NOG STEEDS GEEN REACTIE. Dit valt mij vies tegen van VIDA XL.

Gewenste Oplossing:

De prijs van mijn bestelling is inmiddels gedaald en ben heb hiervoor nu 4x contact over opgenomen en iemand gesproken.

Ik ben benieuwd hoe VIDA XL dit gaat oplossen, want ben zeer ontevreden over de huidige service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 jaar geleden - Beste, Als eerste wil ik je bedanken voor het schrijven van deze feedback. Zonder jouw mening kunnen wij onze service niet verbeteren. Wij hebben telefonisch contact gehad en hiervan heb ik je een bevestigingse-mail gestuurd. Voel je vrij om contact met mij op te nemen wanneer je nog vragen hebt. Met vriendelijke groet, Femke vidaXL

Reactie van de melder van de klacht Harrie123

1 jaar geleden - Beste Femke, geld is nog steeds niet terugbetaald. We zijn weer ruim een week verder.. Wil je dit per direct oppakken aub?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 07 september 2021 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Het is alweer een geruime tijd geleden dat je deze feedback geschreven hebt. We hebben inmiddels al contact met je gehad om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik help je graag verder.

Met vriendelijke groet,

Femke
vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Harrie123