Klacht: product niet ontvangen

op 29 april 2016 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

op 14-03-16 een sportarmband voor mijn Iphone 5S besteld en betaald maar nog steeds niets ontvangen. Eerst een mail dat ze het afgestuurd hadden maar voor de zekerheid nog 1 opstuurden met de vraag als er 2 kwamen er 1 terug te sturen. Nooit aangekomen na diverse mails geld terug geëist. Dit werd goed gekeurd en zou worden uitgevoerd. Weer gewacht en een mail gestuurd dat het geld nog niet terug gestort was. Mail terug ontvangen dat de boekhouding er na ging kijken en het in orde ging maken. Nog steeds niet gebeurd wat een pruts bedrijf. NOOIT iets bij bestellen. Zijn gewoon oplichters. Gelukkig via Pay Pal betaalt en hoop zo mijn geld terug te krijgen.

Als mijn geld terug is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Janox.nl in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Janox.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Janox.nl

Heeft op 02 juni 2016 om 08:10 geantwoord