Klacht: Product niet meegenomen

op 12 juli 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

1 product is blijven liggen het was maandagochtend en het gedeelte waar de klant zijn spullen moet pakken lag en hing vol met andere spullen daardoor niet gezien. Daar het ochtendtje shoppen was en woon 25 km vederop rijd ik niet terug. Dus snel verdiend.

Ketting gekocht grote oranje afprijssticker erop en natuurlijk weer de dure prijs betaald, dit gebeurt vrijwel altijd.
Maar ik vind het nogal vervelend om altijd de bon na het afrekenen te controleren, maar dit moet wel . Komt oo nog eens bij dat de ketting ook nog kapot is.

En dan word er niets aangedaan geen geld terug storten want jullie gaan hem gewoon weer verkopen.
En moet ik 50 km terug rijden heen en terug om die vliegen spray op te halen.
Wat een service voor van het kruidvat.

Dat ik de spray op kan halen in de winkel in Beneden leeuwen. En daar de ketting terug kan geven en het verschil terug krijg.
Als ik nu genoeg geld had, maar dan maakt dit je ook nog eens heel boos en verdrietig.
Dank je wel

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door awesterduin