Klacht: Product niet in de doos

Jboaz op 02 april 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 24-3 een bestelling opgehaald in de winkel in Utrecht. Onder andere een 43 TV, een camera en lens etc. Thuis kwam ik erachter dat in de doos van de camera, de camera zelf niet zat.

Coolblue opgehaald, ik zou worden teruggebeld. Na 8 dagen ben ik 1 keer teruggebeld: ‘meneer wij hebben de beelden nagekeken en de doos heeft u gewoon ontvangen’ . Dat klopt ook, maar in de doos zat geen inhoud. Op de vraag of ik dit niet kon voelen zei ik: ‘beste meneer, het zat in een tas met 4 andere producten en ik had tegelijkertijd ook een 43 tv vast zoals u op dezelfde camera beelden kan zien’.

Weer de belofte dat ik gebeld zou worden binnen 24 uur. Niet gebeurd, nu 2 dagen later nog geen duidelijkheid. Steeds maar ’taak dit, afwachten dat’.

Gewenste oplossing: graag het product nasturen of het bedrag terugstorten op mijn rekening.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 12 april 2018 om 21:25 geantwoord

Beste Jorrit,

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat je jouw bestelling incompleet hebt meegekregen vanuit de winkel. We hebben uitvoerig onderzoek gedaan en hieruit moeten opmaken dat wij dit niet precies voor jou kunnen checken. Hierom zijn wij overgegaan tot het terugstorten van het aankoopbedrag van jouw camera. Dit bedrag hebben wij aan je overgemaakt en heb je inmiddels mogen ontvangen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Coolblue.

Alle klachten die gemeld zijn door