Klacht: Product niet geleverd, bedrijf reageert slecht

op 27 maart 2013 over Superdagdeal.nl in de categorie Deal-Sites

Op 8 februari een bestelling gedaan via superdagdeal.nl (op de site gekomen via aanbiedingen overzicht jouwaanbieding.nl).

Zonder ergens tussentijds een goede uitleg te geven over de procedure ontvang je na bestelling een mail met ontvangstbevestiging, hier zit blijkbaar een voucher bij die binnen 5 dagen retour moet. Gelukkig deze na 3 dagen teogestuurd (dus 11 februari). Na een paar weken eerste mails gedaan, duurde lang voor ik reactie kreeg. Uiteindelijk geklaagd via Facebook, daar werden in mum van tijd mijn reacties verwijderd. Volgende dag was door zo in eens een mailtje (met daarin de vraag ook niet meer via facebook te reageren). Blijkbaar was er een probleem met de leverancier en waren de producten in Leipzig. Bedrijf weer een week de tijd gegeven, en nu na circa 50 dagen nog niets. Overeenkomst vandaag laten ontbinden en hoop nu binnen de wettelijke 30 dagen mijn geld terug te krijgen.

Geen enkele oplossing geboden door dit bedrijf.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Superdagdeal.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Superdagdeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door minimalistic