Klacht: Product meer stuk dan gebracht. Wordt niet gemaakt.

op 03 september 2018 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Binnen twee maanden vertoond mijn laptop haarscheuren in het scherm. Omdat ik dacht dat het een haar was, wil ik het verwijderen maar inplaats daarvan prik ik erdoor heen. Bel met Cool bleu. Helaas ben ik niet meteen in gelegenheid om de laptop te brengen. Dit wordt een aantal weken later.
Krijg bericht terug dat ik het kan laten maken voor 650 euro en dat het gebruikers schade betreft.
Hier ben ik het niet mee eens. Helaas komt er een foto retour waarbij mijn laptop door Coolblue of door Apple meer stuk is dan dat ik hem heb gebracht.
Ze zijn onvermurwbaar. Hoezo 2 jaar garantie.

Als het scherm kosteloos wordt gerepareerd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 18 september 2018 om 17:19 geantwoord

Beste mevrouw Verhoeven,

Bedankt voor het schrijven van jouw review. We kunnen ons zeker voorstellen dat je enorm baalt dat de schade niet meer onder de garantie valt.

We hebben de eerste e-mailuitwisseling over jouw reparatie erbij gepakt en gecontroleerd. Op 17 augustus hebben wij jouw laptop doorgestuurd naar een erkende reparateur. De reparateur heeft gevonden dat het scherm defect is en de schade dus onder gebruikersschade valt. Dit hebben wij jou ook per e-mail laten weten en een prijsopgave voor de reparatie toegestuurd.

Je hebt op de prijsopgave gereageerd en aangegeven dat je niet akkoord gaat met de reparatiekosten. Ondertussen heb je ook de klacht bij het management team neergelegd. Ook via deze weg hebben wij jou de situatie uitgelegd en aangegeven dat wij de reparatiekosten niet zullen vergoeden. Normaal gesproken worden er onderzoekskosten in rekening gebracht als de klant niet akkoord gaat met de prijsopgave. Het product wordt tegen de betaling van de onderzoekskosten onhersteld retour gestuurd.

Er is besloten dat wij uit coulance de onderzoekskosten op ons nemen zodat je de laptop in onze winkel in Amsterdam kunt ophalen. Helaas is het ook bij een nieuwe reparatiemelding niet mogelijk om de reparatiekosten te vergoeden.

Wij hopen jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het ons direct weten door contact op te nemen met onze Klantenservice-afdeling.

Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door creabea