Mijn Klacht:
Meer dan eens hebben mijn vrouw en ik na controle geconstateerd dat er toch ondanks aanbiedingen teveel is afgerekend.
Ook deze week bleek opnieuw dat een persoonlijke aanbieding, o.a. de Lindemans Gentlemen 25% korting zou opleveren. Echter, onze AH winkel bleek na zelfcontrole deze niet eens in haar assortiment te hebben.Dit ontdekten we pas na veel zoek tussen andere bonusaanbiedingen die n.b. voor het gehele assortiment van de Lindemans wijnen zouden gelden.
Wel vaker is ons overkomen dat er bonuskortingen zijn maar dan alleen op speciale labels van deze produkten.
Ook de prijsaanduiding was deze week o.a. voor de Cup a soup en de Senseo cups erg onduidelijk, nl. bij afname van 2 stuks 20% korting en bij afname van 3 stuks 30%. Maar wel daarbij op het aanbiedingsbord een sticker met de aanduiding: korting vanaf….?
Ik hou best wel van hoofdrekenen doch kon ook een medeclient hiermee geen duidelijkheid verschaffen.
Kortom, de aardigheid neemt bij mijn vrouw en mijzelf -beiden al zeer vele jaren trouwe klant van Albert Heijn- wel af op nog bij Albert Heijn voortaan boodschappen te gaan doen.
Gewenste Oplossing:
Bij eventueel ruilen met en soms zonder bon doet men bij AH niet moeilijk, ook omdat men ons al jaren kent.


