Klacht: product besteld, betaald niet ontvangen

Op 18 april bij Wolfgang (Ambiance technology) een nieuwe accu besteld voor mijn telefoon. Deze bestelling conform de spelregels vooraf betaald via Ideal. Via e-mail bericht ontvangen dat bij Wolfgang Mobile de bestelling succesvol is ontvangen en zal worden verwerkt zodra de betaling bevestigd is. Via mijn bank bericht ontvangen dat de betaling succesvol is verlopen. Maar tot op heden het bestelde artikel niet ontvangen. Ik heb er al diverse telefoontjes aan besteed. Steeds kreeg ik te horen dat ik zo spoedig mogelijk terug gebeld zou worden. Maar u begrijpt het al, dat is nooit gebeurd. Vandaag voor het laatst gebeld en gehoord (afgespeeld bandje) dat er helemaal niemand aanwezig is. En dat ik maar terug moet bellen tijdens kantooruren. Ik belde om half 3 ’s middags. Ik ga er melding van doen bij de consumentenprogramma’s Kassa en Radar.

Zodra het bestelde artikel, vergezeld met een geldig excuus alsnog wordt geleverd. En de door mij gemaakte telefoon kosten worden vergoed.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ambiance Technology B.V.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ambiance Technology B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ton Verhulst