Mijn Klacht:
Ik heb een zakje geraspte kaas gekocht. Er zit door heel het zakje dat niet geopend is, en in mijn groentelade van de koelkast ligt. Ik wil het gaan gebruiken maar kan het weggooien. De houdbaarheidsdatum is 04-9-2017.
Jammer.
Met vriendelijke groet Dicky.
Gewenste Oplossing:
Als naar mijn klacht wordt geluisterd. En dat het in orde komt. Met nieuwe product.


