Klacht: Product aanbieding op, geen actiecheque

op 11 september 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik kom zojuist van de Dirk in Vlaardingen. Ik ben erheen gegaan ivm Langlekker melk in aanbieding. Product is op en komt morgen pas binnen. Buiten de actie dus. Er staat nergens opop, zolang de voorraad strekt en ook staat er nergens in de folder een verwijzing naar dr algemene voorwaarden.
Mark Waaijers geeft aan dat het in het regelement van de Dirk staat en dat het gewoon opop is.
Als klant zijnde moet ik ter kennis geving worden gebracht van de AV, al is dit indirect zover ik weet.
Dat klanten zo worden afgesnauwd in de winkel, kan niet.

Als ik er alsnog 8 kan kopen en mijn vriend die met mij meeging ook.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 september 2018 om 13:51 geantwoord

Beste Benarzu,
Excuses voor verlate reactie op uw bericht van vorige week over de dagactie van de melk. Wat vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van de (dag) actie. Ik kan me voorstellen dat u teleurgesteld bent. Fijn dat u toch de moeite heeft genomen mij hierover te informeren.

Soms zijn bepaalde acties zeer snel uitverkocht. Naast het vaste assortiment kopen wij partijen in die extra goedkoop aangeboden worden. Op pagina 2 van de folder vermeldden wij dat het een opop actie is. Hoewel wij maximaal 8 pakken per klant konden meegeven, was in een aantal winkels de melk toch al wat vroeger uitverkocht. De vraag naar melk was enorm. Excuses voor de teleurstelling.

Neemt u bij vragen gerust weer contact met mij op. Klantenservice is voor u bereikbaar van maandag tot en met zaterdag. Voor nu wens ik u nog een fijne dag toe. Graag tot ziens in onze winkel.

Alle klachten die gemeld zijn door A T