Klacht: problemen samsung s6

op 08 juni 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik heb in juni 2016 mijn Samsung s6 gekregen. Niets aan de hand, werkte perfect. Tot een 3 maanden geleden. Mijn 9 maanden oude Samsung s6 begon kuren te vertonen. Ik dacht een keer resetten en het gaat wel over, totdat mijn toetsel gewoon niet meer aanging. Toestel is opgestuurd naar de fabriek. Kreeg ‘m een week later terug. En ja, toestel ging weer aan, maar nu kon ik geen verbinding krijgen met T-Mobile netwerk. Weer terug laten sturen naar de fabriek. Nu was ik mijn telefoon 2 weken kwijt. Eindelijk weer terug en ik dacht problem opgelost. Nu heb ik last van de originele lader. Hij laadt niet meer goed en mijn toestel wordt gloeiend heet. Met als gevolg dat zelfs de kabel is doorgebrand. Ik gebruik nu een oude lader. Nu laadt ie niet meer zo snel, maar ja, in ieder geval vliegt mijn toestel niet in brand. Jammer, want ik was best tevreden over Samsung na jarenlang I-phone te hebben gehad.

Dat alles naar behoren werkt, zonder dat ik mijn toestel weken en weken kwijt ben, zonder maar enigszins een tegemoetkoming.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door brit_je