Klacht: Problemen met televisie uit de serie 49pus7909

op 31 maart 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

In December 2014 hebben we bij Media Markt een Philips TV gekocht en al snel bleek dat er diverse problemen waren met de TV. Media Markt geeft niet thuis want zij verwijzen naar de service dienst van Philips en de mensen die dan komen kennen het probleem maar kunnen het niet oplossen omdat er in de systeemsoftware problemen zitten.

Nu alweer drie maanden geleden werd mij door Philips gemeld dat er werd gewerkt aan het probleem en er automatische systeem updates zouden worden uitgevoerd en dan de problemen opgelost zouden zijn. Na twee updates verder is niets opgelost en is er nu nog een probleem bijgekomen. (opstarten youtube kan alleen nog via spraak)
Alle correspondentie van afgelopen jaar heb ik ter beschikking.

Tevreden ben ik als de TV wordt vervangen door een 100% werkende vergelijkbare TV.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Marcel Bude

8 maanden geleden - Service van Philips is waardeloos! Zoals jullie kunnen zien is dit het verhaal van Philips! Ze laten je gewoon stikken! Nu alweer weken in behandeling en de problemen worden absoluut niet opgelost. Het is een schande van zo'n groot bedrijf! Nog steeds dezelfde problemen en na enkele software updates is het probleem alleen maar groter geworden. Wanneer wordt nu een echte oplossing geboden?

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Bude