Klacht: problemen met kraskaart Dirk 75 jaar

op 16 juli 2017 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na goed invoeren van het wincode op de kraskaart, draait het prijzenrad niet en geeft steeds aan “onjuiste wincode” terwijl ik deze goed invoer.
Hoe kan dit??????? Graag uw reactie hierop

Gewenste Oplossing:

xxx

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 17 juli 2017 om 14:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Leuk dat u heeft deelgenomen aan het Prijzenfestijn van 75 jaar Dirk.
Ik vermoed dat de code niet helemaal duidelijk is. Een aantal karakters lijken namelijk nogal op elkaar, zoals de B en de S. Excuses voor het ongemak.

Neemt u het kaartje even mee naar de servicebalie van onze winkel; dan kijken we er samen met u naar. U kunt mij ook laten weten wat de code is, dank kan ik voor u nakijken of het een (niet)-bestaande wincode is.

Ik wens u een fijne en zonnige dag toe en graag tot ziens in onze winkel.
Dirk
Afdeling klantenservice

Heeft op 17 juli 2017 om 21:42 geantwoord

Wincodes in de Dirkwinkel opnieuw ingevoerd, weer antwoord \"onjuiste wincode\" Bedrijfsleider snapte er ook niks van.

Alle klachten die gemeld zijn door LiaCas