Klacht: Problemen met bril

op 28 september 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerste aflevering van de bril bleek dat het leesgedeelte niet in orde was. Hierna heb ik nieuwe glazen gekregen. Herhaalde malen terug geweest voor het afstellen van de bril. Bij het bukken glijdt de bril steeds van mijn gezicht. Nu heb ik weer ontdekt dat ik twee verschillende diktes glazen heb. Ik ben het nu zat om terug te gaan naar de winkel.

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik het aankoopbedrag terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 03 oktober 2016 om 12:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Spijtig om te horen dat uw bezoek aan de winkel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, onze excuses voor het ongemak. Uw klacht hebben wij doorgestuurd naar de directeur van de winkel Delft en hij vindt het ook erg vervelend om te horen. Hij geeft aan contact met u op te nemen voor een oplossing. Wij gaan er vanuit dat u er samen uitkomt.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door helgavdb44