Klacht: Problemen krijgen door KBR medewerkers

op 17 september 2018 over Kredietbank Rotterdam in de categorie Banken

Mijn schuldbemiddelaar en budgetbeheerder wisten dat ik vorige jaar met studie ben begonnen en aan het studeren ben en nu zegt een nieuwe schulbemidelaar dat ik niet mocht studeren ook al mijn echtgenoot werkt en dat ik niet aan de afspraken heb gehouden. Niemand van KBR zei dat ik mocht studeren ik heb het vorig jaar meerdre keren doorgegeven. Nu zit ik in grote problemen door KBR medewerkers.

Ik wil gewoon mijn studie afmaken en mijn studiefinanciering blijven ontvangen. Mijn studiefinanciering is geen leefgeld. Als ik mijn diploma haal betaal ik maar 50% van mijn studiechuld aan DUO binnen 36 jaar. Ik heb mijn propedeuse in één jaar behaald en ben serieus aan het studeren. Ik zit nu 2 jaar in schuldsanering en ik houd altijd aan de afspraken. Mijn echtgenoot werkt en we betalen alles netjes elke maand.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kredietbank Rotterdam

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kredietbank Rotterdam nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zinab88