Klacht: probleem nieuwe huawei wordt niet verholpen

op 25 maart 2020 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

op 18 november heb ik een p30lite via belsimpel gekocht, na ca 2 maanden ging het toestel gebreken vertonen, zoals mappen die vastliepen, uitval van apps of mappen en mappen die gheel niet openen. Ik heb dit gemeld en er werd een harde reset voorgesteld. Dit heb ik gedaan en langzaam in verloop van de maanden kwam de klachten weer terug. Ik meldde van de week weer de klacht en toen werd er doorgegeven dat ik het toestel maar moest opsturen. Ik ben het toestel ca 10 werkdagen kwijt. Ik heb ook aangeven dat dat in deze tijd waarbij ik het toestel ook voor werk gebruik niet mogelijk is om 2 weken zonder toestel te zitten.Maar ook zeker privematig in deze tijd. Vandaag gaf men mij aan dat er geen leentoestel is en dat ik maar aan iemand een vervangend toestel moest gaan vragen en dat ik zelf maar contact met huawei moest gaan zoeken. Ik heb het gevoel dat men de situatie niet snapt in deze tijd en dat ik niet 2 weken zonder toestel voor mijn werk kan gaan zitten.

Als het toestel omgeruild wordt voor een nieuw toestel p30 lite evt met bijbetaling naar een p30 of p30 pro van mijn kant 1op1 ipv een week of 2 weken wachten en geen toestel bezitten. Dit gaat gewoon niet!

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 26 maart 2020 om 22:13 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht dancefreak1

8 maanden geleden - ik heb aan jullie medewerker diverse keren aangegeven dat ik het toestel voor mijn werk niet kan missen ook geen 3 dagen,. maar blijkbaar luisteren of lezen jullie niet. . Nee de klacht is niet opgelost!

Heeft op 31 maart 2020 om 07:33 geantwoord

klacht is niet verholpen