Klacht: probleem met IDEAL

op 25 april 2017 over ING in de categorie Banken

Heb gister gechat met ING over klacht.mijn eerste letter van mijn gebruikersnaam is een y.
zodra ik wil betalen via IDEAL geeft hij geen y maar een ij niet zo als deze maar eentje van een ander taal denk ik.gister werd uiteindelijk gesuggereerd dat het aan het toetsenbord ligt.gister typte hij ook al die andere ij in tijdens de chat met de ING over de klacht..ik heb ook via ander apparaat proberen te betalen en doet hij precies hetzelfde .ligt dus niet aan toetsenbord…of andere gebruikersnaam of oplossen..duurt al veel te lang anderen betalen voor mij il kan het later via mijn ING gewoon via rekening terugstorten want die y verbinding is normaal..alleen via IDEAL

als ik weer gewoon via IDEAL kan betalen...ben tijd geleden bij de bank in Hoofddorp geweest die zeiden dat moet IDEAL oplossen en bij IDEAL moet ING oplossen..

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 25 april 2017 om 13:36 geantwoord

Goedemiddag heer, mevrouw,

Wat een aparte situatie. Als ik het goed begrijp wordt de 'y' automatisch een 'ij' als je die intypt. Dat is erg gek! Heb je dit ook als je in andere programma's en/of systemen de 'y' intypt? Je zou ook even een andere browser kunnen proberen om te kijken of dat werkt.

Wil je laten weten of het is gelukt?

Groet,

Tjitske