Mijn Klacht:
Ik moet ieder week extra – €5 aan bedrijf Future Target BV betalen, ik weet niet waarom. Ik wilde het opzeggen via pay.info.nl maar ik krijg geen sms met de code terug. Ik ben in Vodafone winkel in Nijmegen, Dukenberg geweest, maar daar heb ik gehoord dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn rekening en verder was ik niet geholpen. Ik ging via website MyVodafone chatten met een van hun adviseurs, maar hij kon mij ook niet helpen. Op website van Vodafone staat dat klanten kunnen hun contacten via Facebook of Twitter, dus ik heb een privé bericht via Facebook opgestuurd en door hun heb ik advies gekregen om na website van MyVodafone te gaan. Daar krijg ik advies om naar pay.info te gaan, van deze website krijg ik geen code via sms op mijn telefoon, zodat ik de “dienst” van Future Target BV kan opzeggen en zo draait het door. Ik betaal nog steeds ieder week extra kosten voor dienst die ik niet gebruik ( ik gebruik geen whatsapp ) en niemand weet of niemand wil me helpen…
HELP!!!
P.s. Sorry voor eventuele fouten, Nederlands is niet mijn eerste taal.
Groetjes.
Gewenste Oplossing:
Als ik niet meer voor bedrijf Future Target moet betalen.


